Ønsker du en teambuilding-opplevelse som virkelig styrker samarbeidsevner, problemløsning og teamdynamikk? Hos Fangene på Fortet i Oslo tilbyr vi strategiske gruppeaktiviteter som kombinerer mentale og fysiske utfordringer for å bygge bedre team.
Gjennom innovative escape room-konsepter, samarbeidsspill og utfordrende oppgaver, skaper vi et miljø hvor dine ansatte kan utvikle kommunikasjon, beslutningstaking og kreativ tenkning – samtidig som de har det veldig gøy!
Vårt konsept er mer enn bare underholdning – det er en målrettet investering i teamets prestasjon. Gjennom lek og moro får man bearbeidet gruppepsykologi og utviklet problemløsningsmetodikk i felleskap.
Vi har i snitt over 50 bedrifter på besøk hver eneste uke og tilbakemeldingene er utelukkende positive. I Nydalen tilbyr vi 48 ulike celler med unike oppgaver.
Fordeler:
Ønsker dere å slå det sosiale sammen med noe faglig? Eller ønsker dere bare å være samlet for dere selv? Det er mulig å leie konferanserom eller møterom hos oss. Vi har et stort konferanserom til 112, et klasserom til 48 og to møterom med plass til 25 personer i hvert rom. Ta kontakt på e-post om det er behov for konferanserom eller mindre møterom. Se våre møterom her!
Vi kan servere dere god mat og drikke. Alt dere trenger til kickoff eller firmafesten blir dere servert av oss. Se vårt utvalgt av mat & drikke her
I motsetning til andre aktivitetssentre har vi åpent på dagtid på hverdager; 12:00-22:00. Ønsker dere å komme ennå tidligere på dagen? Send en forespørsel på post@fangenepafortet.no
Fangene på Fortet ligger i Nydalen i Oslo. Vi har 35 gratis parkeringsplasser fra 16:00 i ukedagene og hele helgen, 50 meter fra inngangen. T-banestasjonen Nydalen ligger 100 meter fra aktivitetssenteret.
Bookingen gjennomføres uten betaling. Dere vil motta en e-post med betalingslink til vår leverandør Klarna. Her kan man som privatperson betale med kredittkort på nett, eller velge å motta faktura som bedrift. Om deres bedrift ikke får godkjent faktura fra klarna, kan vi ordne dette ved ankomst. Det vil også være mulig å trekke bankkort hos oss når dere kommer.
Klikk på boksene over for å lese mer
Vi har utviklet et variert spekter av oppgaver for å engasjere både analytiske og kreative ferdigheter. Her er noen av våre mest populære konsepter:
Løs komplekse gåter i et simulert scenario, hvor samarbeid og kommunikasjon er nøkkelen til suksess. Perfekt for team som vil trene på kritisk tenkning og tidspress-håndtering.
Designet for å etterligne reelle utfordringer, hvor teamet må bruke strategisk analyse og kreativitet for å finne løsninger.
Fysiske og mentale utfordringer som tester koordinasjon, tillit og rolleansvar. Ideelt for team som ønsker å forbedre interaksjon og samspill.
Bedriften deles opp i 3 – 5 personer på hvert lag. Lagene er nødt til å samarbeide for å løse utfordringene i cellene. Her blir det skikkelig konkurranse mellom lagene! Hvor mange rom klarer dere? Klarer noen av lagene å oppnå VIP-status? Hvilket lag stikker av med seieren?
Vi hjelper gjerne med laginndeling og gjennomføring, uansett anledning om det er teamsamling, firmafest, julebord eller lønningspils.
Det er også mulig å leie et av våre møterom før/etter aktiviteten. Kanskje dere ønsker en god lunsj eller middag? Kald drikke med og uten alkohol står klart til dere.
🔹 Hvor mange personer kan delta? – Vi har plass til både små team og store grupper.
🔹 Er dette fysisk krevende? – Vi har aktiviteter designet for å passe alle egenskaper og talenter, så det er rom for absolutt alle.
🔹 Kan vi skreddersy opplegget? – Absolutt! Vi tilpasser slik dere måtte ønske.
📞 Kontakt oss for mer informasjon!
📅 Reserver over her!
For å gi de beste opplevelsene bruker vi teknologier som informasjonskapsler for å lagre og/eller få tilgang til enhetsinformasjon. Å samtykke til disse teknologiene vil tillate oss å behandle data som nettleseratferd eller unike ID-er på dette nettstedet. Å ikke samtykke eller trekke tilbake samtykke kan ha negativ innvirkning på visse egenskaper og funksjoner. Vi vurderer også cookies som brukes til aggregert statistikk, måling av trafikk og besøkende på nettsidene våre som nødvendige.